Archive for the 'Wrocław' Category

He he – nie ma co robić :P

No i znów jesteśmy byliśmy w PL/PT. Co jakiś czas pojawiają się zdjęcia z nami i o nas.

Pewnie ci co mają wiedzieć to wiedzą co się dzieje, więc powiem tylko że zostało już tylko 297/296 dni – zależy  kto do czego odlicza 😛

Proponuje napisać kilka komentarzy by zmotywować Kamilkę do napisania jakiś postów. Ma o czym pisać tylko potrzebuje trochę motywacji 😛

Już tylko 2 tygodnie

Samolocik

Jak to bywa z wyjazdami,… po kilku dniach (a czasami jeszcze przed) od wyjazdu zaczyna się tęsknić za sobą. Ten wyjazd jest bardzo bardzo długi, zostały nam jeszcze niecałe dwa tygodnie… jednak czas zaczyna biec coraz szybciej i już na horyzoncie pojawia się perspektywa szybkiego zobaczenia się i spędzenia czasu razem. Tym razem planujemy więcej atrakcji… i o wiele dłuższe bycie razem.

Skrycie dodam że już planujemy następne wspólne plażowanie 🙂

Zimno wszędzie… co to bedzie?

We Wrocławiu zima pełną gębą. Przez ostatnie kilka dni poczuliśmy się troszku jak mieszkańcy Alaski, albo lepiej…jak za czasów gdy wiadomości docierały wiezione dyliżansami. U nas podobnie na miejskie skomunikowanie się trzeba było czasem poczekać dobrych kilka godzin, ponieważ jak co roku kierowcy byli bardzo zaskoczeni tym, ze spadł śnieg. Zimą.. ? Toż to całkowicie niedorzeczna niedorzeczność, skandal!! Czasu na rozmyślania i wzbudzenie w sobie instynktu przetrwania było aż nadto. Bo cóż można robić stercząc na przystanku kolejną dziesiątkę minut..? Nie dałam się jednak zastraszyć. Oprócz zmarnowania kilku godzin mojego cennego jestestwa na wpatrywanie się w sina dal (jakby to miało zmotywować kierowcę do szybszego przybycia ;)) życie toczyło sie bez zmian.

Ubrana na cebulkę napstrykałam kilka zdjęć, które niebawem umieścimy. Drzewa wyglądają uroczo i śnieg w miejscach gdzie nie został jeszcze zatuptany. Czasem może więc warto zaczerpnąć z tego śnieżnego zamieszania odrobinę romantyzmu. Ja i Moje Kochanie wybieramy sie na spacer do parku. Uwiecznimy to i owo żeby zostało dla nas i potomności. Nie trzeba przecież wyjeżdżać w Alpy żeby sie zachwycić 🙂

Zimno jest :P

Jest jak wszyscy widzą ZIMNO !!!

Nie chce się wychodzić bo ZIMNO i aż chciało by się wyjechać do ciepłych krajów 😛

Kamera z widokiem na Wrocław. Więcej kmer można znaleź tutaj.

Kamery z innych miejsc w których bylsmy:

jak na razie to wszędzie snieg 😛 Chyba będzie trzeba wrócić do Liszobny 😛

Nowe filmy

Dziś postanowiłem skopiować filmy z mojej komórki (lans: to moj telefon na stronie producenta) i kilka pokazać. Na stronie vimeo.com dostępna jest lista filmów.

Pierwsza z nowości to jazda pociągiem. Zaczyna się na stacji Sete Rios i kończy przy Campo Pequeno – to część drogi jaką pokonywałem codziennie przez kilka miesięcy podczas pobytu w Portugalii.

Cztery kolejne filmy to droga z Nowego Dworu autobusem lini 134 do przystanku Borowska. Film w czterech odcinkach z powodu ograniczeń w moim telefonie.

Nasze lato z wiewiórkami

Dzis spadl na mnie obowiazek umieszczania zdjec 😛 Kamilka pisala dzis duzo a ja w wolnych chwilach staram sie nadrabiac nasze zaleglosci w umieszczaniu zdjec.

Tym razem kilka zdjec z naszego tygodnia we Wrocławiu i spotkania z Wiewiorkami.

Wiecej napisalem na stronie albumu i pod zdjeciami 😛 Wystarczy kliknac wiewiorke 🙂

P1090337

Nic nie robienie

Widac ze nic nie robimy 🙂

Prawda jest taka ze lezenie na plazy i zabawy w ociekajacym sloncem piachu, zbieranie muszelek jest cikawszym zajeciem niz siedzenie przy komputerze 😛

Wiec w wielkim skrocie….

Tydzien temu wrocilem po trzy miesiecznym pobycie w Lizbonie, z czego okolo polowy spedzilem z Kamilka 🙂 Slonce, ludzie i ocean… zupelnie inaczej niz we Wroclawiu.

Ostani tydzien lipca byl straszny, we Wroclawiu bylo strasznie goraco i duszno, komunikacja miejska chalasowala tak ze myslalem ze…. juz nie dam rady, ale pkp tez nie jest lepsze. Ciekawe czy ktos sprawdza poziom halasu w sirodkach komunikacji zbiorowej, wg. mnie jest trasznie!!!

Nasi czytelnicy tez wybrali sie na wakacje… jedni blizej drudzy dalej, no i my tez 🙂

Ja juz jestem spowrotem w Lizbonie a Kamilka juz nie dlugo bedzie tu ze mna 🙂

Postaram sie przygotowac kilka galerii z ostatnich 3 miesiecy i w ciagu kilku dni zamiescic odnosniki.

Ktos kiedys napisal.. „pewna para z Wroclawia” – chyba powoli stajemy sie „pewna para z Lizbony ” 😛


Informacje

Ankieta

Nasze ostatnie zdjęcia

Tweetis